- már Te is UNOD az idővonalaidat, hírfolyamodat,
- ELFOGYTAK a témaötleteid és se időd, se kedved újak után nézni,
- BELEALSZOL a saját posztjaidba,
- a facebook-on finoman szólva se hasítanak a bejegyzéseid,
- a témád (terméked, szolgáltatásod) erősen vizuális, de nem találtad még meg a megfelelő PLATFORMOT hozzá,
- brandet építenél, de nem tudod, hogyan kellene NEKIKEZDENI,
- a folyamatos tartalomkényszertől elmegy az életkedved
Szervezd ki a közösségi média megjelenéseidet, főleg akkor, ha
Úgy dolgozunk majd együtt, hogy
- a határidő szent és sérthetetlen,
- a tartalmak előre elkészülnek,
- ütemezetten jelennek meg,
- veled egyeztetve,
- aktuális, kreatív és hatékony tartalommal,
- korszerű, mutatós és figyelemfelkeltő formában,
- akkor is, ha a céged mormotáknak gyárt steppelt kabátot, vagy professzoroknak nyújt tudománymetriai tanácsadást.
grafikai anyag
0
Pinterest pin
0
FB poszt
0
Közösségi média-menedzsment árak
FB basic
folyamatos online jelenlét
30 000
Ft
-
heti 2 egyedi grafikával ellátott, szöveges facebook poszt (max.8)
-
havi 1 videó vagy animált poszt
-
folyamatos témakutatás
Ezt kérem!
(Alanyi ÁFA-mentes ár.)
FB+blog
bővített online jelenlét
60 000
Ft
-
havi 2 SEO-zott blogposzt max.3000 karakter) oldalba szerkesztve, képpel
-
heti 2 egyedi grafikával ellátott, szöveges Facebook poszt (videós, animált, szöveges)
-
folyamatos témakutatás
Ezt kérem!
(Alanyi ÁFA-mentes ár.)
FB+blog+Pinterest/Insta
bővített online jelenlét
70 000
Ft
-
havi 2 SEO-zott blogposzt oldalba szerkesztve, képpel
-
heti 2 Facebook poszt (videós, animált, szöveges)
-
havi 2 Pinterest pin kulcsszavazva, táblákba rendezve vagy Insta-bejegyzés
-
folyamatos témakutatás
Ezt kérem!
(Alanyi ÁFA-mentes ár.)
"Évának a Francia Nyelv facebook oldalának adminisztrátoraként jelentős szerepe volt abban, hogy mára 15 ezer fős online közösség szerveződött az oldal köré.
Akkor lett állandó tartalomkészítőink, miután megnyerte „házi” fordítóversenyünket. Facebook oldalunkra műveltségi kvízeket, feladványokat, nyelvtani érdekességeket hozott; képaláíró-versenyeket, Google-félrefordító versenyeket indított; nyelvi játékokkal, friss hírekkel naponta pezsdítette fel az idővonalunkat, növekvő számú követőtáborunk nagy örömére."
Akkor lett állandó tartalomkészítőink, miután megnyerte „házi” fordítóversenyünket. Facebook oldalunkra műveltségi kvízeket, feladványokat, nyelvtani érdekességeket hozott; képaláíró-versenyeket, Google-félrefordító versenyeket indított; nyelvi játékokkal, friss hírekkel naponta pezsdítette fel az idővonalunkat, növekvő számú követőtáborunk nagy örömére."